12 December

Ja vad tiden går fort. Imårn ere lucia och tredje andvent.
 Och på måndag e det lucia på Theos dagis.
 Det ser jag fram emot. =)

Morgonen har varit lugn. Fick sovmorgon och sen åt vi lite
frulle och efter de tog vi en lite promenad. Theo gick mesta
dels själv. Vilket självklart är kul men börjar fundera på om
vi köpt fel vagn... =( Men å andra sida så kan han inte gå hela
vägen till bvc när se är dax. Inte bland alla bilar och det så de
kanske va rätt val iaf.

Jahopp min lilla hemlis gick inte i uppfyllelse heller, det sket sig totalt.
Vi skulle ev ha kollat så ett hus som vi skulle få hyra men som sagt
allt de där sket sig. Tråkigt nog. Så nog pratat om de =(

Min lilla skrutt sover. Och min stora skrutt for till biltema.
Skulle kunna gämför de med busfabriken för dom små barnen..

När lilla skrutten vaknat så ska vi ut till svärmor, får se om vi hinner med
att gå på nån basár, som Julia och hennes klass/skola ordnat. Theo sover
ju som sagt fortfarande.

Har fluktat lite på kameror. MÅSTE ju ha en snart. Går under.
Tror de blir en Samsung men mer än så vet jag inte.
Hm jag kan fortfarande inte fatta vart min andra kamera tagit vägen..
någon MÅSTE snott den.. jag som e så försiktigt i vanliga fall =)


Nej de får duga tillsvidare..

xoxo

-S-

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vill han inte åka vagn sen så går det ju att köpa en enkelvagn till bara bebisen o så köpa till en ståbräda. :) Ludde vill helst inte gå själv nånstans fortfarande. Ganska skönt ändå, eftersom det går fortare om han åker i vagnen ;) hoppas allt är bra med er. Kram

2009-12-12 @ 22:04:40
URL: http://galaxia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0