13 December

Lucia!
3e advent!

Imårse så kokade ja risgrynsgröt till frukost och klädde på Theo
sin fina pepparkaksdräkt och så lusade vi för pappa David.
Ja fick sjunga och Theo körde med händerna upp och ner till
"Tipp tapp tipp tipp tapp"...




Försökt att baka pepparkakor med min lilla trollunge nu på förmiddagen.
Han hade inte tålamodet men två fina kakor gjorde han innan han gav upp
och ville äta deg ist. Själv försökte jag göra någro hus delar som vi ska
försöka bygga en fint pepparkakshus av =)
Tror jag smälter sockret och sätter ihop delarna när skrutten sover middag för
ja vill INTE att han ska va med då de e såå jävla varmt om man får de på sig..
Fråga en som vet...

Hunnit med och gjort lite blomserarangemang med....










Nej de va allt för stunden ska lägga mig och mysa med Theo så
 han kanske somnar en stund.

xoxo


-S-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0