2 December

Varit en fin dag idag. Synd bara att man inte orkade sig ut tidigare.
Men nu har man åkt på nått skit igen. Hela morgonen fick ja springa o spy.
Tur att Theo varit på bra humör. Efter att han sovigt middag så blev jag bättre och
han blev en gnällig lite kille så trodde nästan att han åkt påt han med.

Men vi tog en promenad ner till ica och köpte blåbärssoppa (enda som smakar bra just nu).
Så nu när vi kom in och han ätit lite mellanmål så blev han pigg och glad igen.
Nu sitter han och tittar på Pettson och findus. Lr som han säger "pappa o kissen".
Ska lägga mig en stund bredvid honom. Känner mig lite trött i kroppen.
Så de här blir allt för idag!


xoxo

-S-

Kommentarer
Postat av: Sandra

Okej, hade du stor mage med Theo då? Måste va kul med andra barnet o kunna jämföra lite o så:)

aha okej, men 15e mars, då har ju du redan fött ;) Kraam

2009-12-02 @ 18:32:14
URL: http://galaxia.blogg.se/
Postat av: Sandra

Okej :) Såg dig inte när du var gravid förra gången tror jag. Kan du inte lägga ut en bild på när du vänta theo? Kul o se :) Hur är grav. i övrigt jämfört med förra gången? Mår du bättre eller sämre? En del säger ju att det är stor skillnad. Medans andra tycker de är typ samma. 18 mars, då kommer theo va lite drygt två år. Den ålderskillnaden är ju precis lagom. Han hinner ju bli mer förstående men samtidigt har de nytta av varann :) Va ska ni hitta på för kul i jul då? Kram

2009-12-02 @ 23:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0