27 December

Ja då va den här helgen också snart slut.
Skönt de, för då närmar de sig nyår och därefter är jag ledig i en vecka. =)

Måste ju berätta hur stolt man är över sin lilla prins.
Theo har slutat med napp!! =) Tror de är nästan en vecka sen som han hade
napp sist. De va egentligen inte tänk redan nu men de blev så, skrutten råkade
bita sig i tungan och hade så ont och så blev de som en blåsa,
så han inte kunde ha nappen alls.
Dom två,tre första nätterna va pain, men de var de värt. Han vaknade
mitt i natten och låg och tjöt länge men tillslut så vande han sig att va utan.
Han frågar fortfarande efter "nenne" när de är dax att gå och lägga sig,
men så säger han "ajaj". Så han kommer ihåg de som att  de bara gör
ont med napp.

Theo och jag har städat i ordning i hans rum idag, fanns ju knappt
plats i sitt rum för alla nya leksaker som han fått.
Men får se hur länge de är så här fint och organiserat. =)
Tills imårn när han går upp
antar jag. =)


Ne nu ska ja nog lägga mig på soffan och ta de lite lugnt. Sittläget är inte de skönaste
av lägen. Bebis sparkar så otroligt mycket på kvällarna så måste ligga ner.. =)


Har hittat "nay" dyng bra låtar föresten =)

Destination-Dj Gollum Edit
This beat is what you need-Patrick Bunton (Dj Gollum remix)
Two princes- Topmodelz
Ravers in the UK-Manian (Dj Gollum radio edit)


* * *



xoxo

-S-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0