3 December

Min lilla prins är ju bara för go´.

Kom idag och klappade mig på magen.
 Tror han förstår så mycket mer än vad man tror.
Han har ju sett ultraljuds bilderna på kylskåpet och
brukar peka mot dom och härma en
skrikande bebis. Och säger man att "mamma har en bebis i magen"
så pekar han på korten och vill ha dom att titta på.
Han har ju en favorit bok som heter "här kommer ambulansen"
där dom förlöser en lite bebis.
Och varje gång som sidan kommer upp på den lilla bebisen
härmar han en bebis. Så söt min lilla prins.

Och idag har jag och Theo bakat lussebullar. En del gjorde vi som vanliga bullar med mandelmassa
i och sen en del lussekatter också.
Theo åt mest deg så han fick bara hålla på med en liten klutte åt gången
så ja såg hur mycket han fick i sig.
 Men sen när bullarna var klara ja då skulle han först inte ha,
för de va föör varmt fast jag blåste på dom. Sen när dom svalnat ja då va de
inget gott då spotta han ut allt ist. Lilla rackare.

Jahopp nu vilar han lite middag och de ska nog ja med göra sen
blir de till att ta en promenad tror jag.


xoxo

-S-



 


baka baka liten kaka..

rulla rulla liten bulla..

färdig. men föör varm för att ätas..

äntligen*



Kommentarer
Postat av: Sofie, Miltons mamma <3

vilket mys :) Längtar tills Milton blir så stor så han kan vara me o baka :) Ja ska snart sätta igång o baka till hans kalas :) Jätte fina lussebullar ni gjort :)

2009-12-03 @ 19:33:58
URL: http://miltonsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0