30 December

Både månad och år börjar lida mot sitt slut.

Sen blir det nytt år, hoppas bara de blir ett lika bra år
som de som varit. =)

Inte heller långt kvar nu tills Theo blir två. Stor kille!
Och inte så värst långt kvar nu tills vi tre blir fyra.
Sen hoppas jag på en underbar sommar. Med min lilla familj!

Hmm..
börjar längtar efter att få kunna välja precis vad som helst att ta på mig ur
min garerob nu. =) Men de är ju mer än tre månader kvar...


Lite vardags gnat.
Dax att släcka och stänga och hoppas på att man får skjuts hem.

Allt för stunden.


xoxo

-S-

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej Sandra! Kul med en egen blogg! Men inte visste jag att ni väntar tillökning! GRATTIS KRAMAR!!! När är det tänkt att lillebror/syster ska komma? Hoppas ni får det mysigt i nyår! Hälsa alla med stora kramen.

2009-12-30 @ 21:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0