4 December

v25

Dagen har gått undan, redan kväll.
Fick gå upp med lill skrutten runt halv åtta. Då hade han sovigt färdigt.
Rätt lagom eftersom vi skulle till dagis vid halv tio.

Uch har varit så orolig för min lilla pojke idag.
När vi kom till dagis så är de en skapligt stor vattenpöl som han alltid springer
och hoppar i innan vi går in. Och idag sprang han in genom grinden och ja skulle
bara stänga efter oss, och vänder mig om och ser hur han tar fart för
att hoppa i pölen, men han glider fram över pölen och ramlar och slår i
bakhuvudet. Theos favorit pöl hade frusigt till is.

Han vart förstås jätte ledsen och jag hörde ju hur de small till.
Riktigt otäckt va de.
Theos fröken såg ju allt genom fönstert så hon lovade
att hålla koll på om han vart dålig under dagen, men som tur va
har de inte märkts något alls.
Men fruktansvärt att höra smällen. Jag tyckte de eka över hela dagiset.
Men kanske lite inbillning.

Nu sover han iaf och han har varit jätte mysig hela kvällen.
David åkte så fort jag kom hem, ska försöka fixa den andra bilen som vi köpt.
Ja orkar inte gå så mycket längre så mest för min skull som
Älskling ordnar med en bil till så jag kan ha en till jobbet och hem.
Omtänksamma älsklingen min.

Har hnnit griljerat en lite julskinka som jag sitter och äter på.
Blev så där. Tycker mammas e godare. E väl för att bort gjord mat är alltid godast.

Påtal om de så ska vi till Löfstad slott imårn på julbord och julmarknad
med mamma och familjen. Tog ledigt imårn så vi kunde åka dit, eftersom
mammsen bokat bord och grejat. Så de ska bli mysigt.

Sen på söndag efter jobbet ska vi åka till mjölby och titta på en syskon vagn som vi
e lite sugna på att köpa. Hoppas den är lika fin som på bilden.=)

Neh de va nog allt för idag.
Ska hoppa in i badet nu tror jag.


xoxo


-S-

ps: har ingen kamera, så blir mindre bilder att dela med mig av tyvärr.
kanske att man köper en ny i mellandagarna... men de e ju ett tag kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0