8 December

Har bestämt mitt nyårslöfte =)
Lr jag kan inte börja förns bebis är född, men de e ett löfte.

Ja ska ha kommit i alla mina gamla kläder senast till nästa nyår!
..hi kom ju i tre par av mina byxor förra veckan men när ja tvättade ena
 paret blev de så tajta så nu har jag bara två kvar men knappen går ju inte att
knäppa.
Har tre par mamma byxor och kan egentligen bara ha ett par av dom,
dom andra e för stora fast kan ha skärp då funkar de andra paret.. =)

Huuh vilka problem ja har. Byxer hit och byxer dit. Bara tre månade kvar =)
Hm sen så blir de iaf liite enklare.

Gjort lite julgodis av mandelmassan som blev kvar när
jag gjorde saffransbullar. Doppade mandelmassan i choklad och slängde in de
i kylen. smaskigt blev det. =)

Min stora älskling har varit nere på sjukan nyligen och gjort en lite skrapning
på ena ögat. Kom hem igår först och hade fått svettssprut i ögat.
Då såg jag en liten svart prick i ögat på honom men vi tänkte inte så mycket mer
på det då, mer än att de kanske skulle försvinna av sig självt.
Han gick till jobbet idag med men hade varit så ljuskännslig och irriterat.
Så på kvällen här nu så ringde han ner till sjukan och kollade o då fick
han komma ner så de tog bort de, men får se hur de går
att jobba för min älskling imårn.

Neh allt för mig
Ska kolla Gossip girl..


xoxo

-S-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0