Korvgrillning!

Idag åkte vi ut till Theos och Dantes "faffa" och
grillade korv mitt ute i skogen. Va jätte mysigt.
Theo njöt av att springa runt och kasta på pinnar
på elden och fick klättra upp i faffas "trädkoja".
(snarare en jaktkoja)
Kom hem runt två tiden och tog en power nap
sen iväg till linköping för att kolla på vagn.
Blev väldigt förtjust i den så de blev en röd
Brio happy och de känns faktiskt jätte bra. Trots
att de inte blev min älskade Emmaljunga som ja så
väldigt gärna hade velat ha. Men OM de blir fler bebisar
så SKA ja ha en sån modell. =) Men just nu e ja som sagt
väääldigt nöjd med den här. Bara att tvätta och foto och
lägga ut den andra på blocket nu då.

Veckan som kommer känns fullsmockad med saker att göra.
Imårn kanske ut till mor en sväng medans David mekar lite bil.
Sen tisdag ut till lämmetorp till Sofie så barnen får leka lite.
Hoppas på fint väder då med bara.
Onsdag dagis för Theo och sen tvättstugan..
Torsdag blire stan med min kära svägerska och sen
hörsekontroll med Dante.
Fredag, ja de vet ju alla.. valborg..då blir de lite brasa o go mat..
Huh.. jobbigt =) men lite kul med saker inplanerade också.

Veckan där på jobbar ju David bara en dag sen tar han ut sina
pappa dagar som han har kvar av dom där tio som man får
vid födseln.
Fasen ja måste ju hinne med och baka lite bullar med...
shit ja fyller ju snart år..13 dar kvar.. hur ska ja hinna..??

Mycket nu..

men allt för mig just nu.. har lite o göra..som sagt


xoxo

-S-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0