Promenix och kanske lite crossåkning....

Dagen idag började vid halv åtta när Theo smög sig in
i sovrummet och slängde sig i mella mig och David. Myspojken.
Varit en ganska jobbig natt för mig med Dante.
Snoreriet vill inte ge med sig och han vaknar och
får ingen luft när han försöker andas genom näsan. Stackarn!

Men vi har iaf tagit oss utanför dörren idag och promenerade
med vagnen och hälsade på pojkarnas "faffa", som Theo säger.
(farfar).
Hem och ätit lite lunch och nu vilar Theo middag.
Tror jag och Dante med ska vila lite om nu lille herrn vill de..

Senare blir de nog cross åkning med Jenny och Börje och barnen.

Så ser väl denna lördag ut. Imårn till linköping och kolla vagn.
Hmm blev inte riktigt som ja tänkt mig men de får nog duga..
Ingen Emmaljunga utan en Brio kanske de blir om den ser bra ut..
Men de får vi se imårn..


xoxo


-S-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0