Ny uppdatering

Jahopp, man kanske ska ta och uppdatera lite.

Vet inte riktigt va man ska skriva, de har lixom inte hänt
så värst mycket. Försöker få dagarna att gå så smidigt som
möjligt med två små.
En som bara vill ha mat hela tiden och en som vill ha all
mammas uppmärksamhet heela tiden. Så någon dans på rosor e
det inte alltid men, de andra, bra dagarna väger upp dom dåliga.
Mycket styr vad Theo och jag e på för humör. Theo e ganska trotsig
just nu och testar mig hela tiden, vissa dagar klarar man de bättre än
andra, ibland orkar man inte...
Går de att komunisera på en bra nivå (utan att vi blir osams) med
min lilla tvååring så är de en bra dag. Sen om han blir arg för att
han inte får en bulle till, sånt hör ju till, de e inte "den" sortens trots
som är jobbig.
Men vi jobbar på att de ska bli så bra som möjligt.

Sen lilla Dante, han äter, skiter, sover och växer. Låter som att de går
som de ska, MEN. Snoreriet vill inte ge med sig. Har provat med koksalt
vid måltiderna i en vecka nu. Fungerar dåligt. Sen har ja provat med
bröstmjölk några gånger. Fungerar dåligt. Igår köpte vi näsdroppar
på apoteket. Provade inatt och de fungerade sådär. Han vaknade vid fyra
imårse och var helt igen korkad i näsan. Han får ju knappt någon luft låter
de ju som. Sackars liten!!
Ska prata med bvc nu i veckan när ja ska dit. Om de inte blivigt bättre då.


Nehe snart dax att åka ner till lilla jag och kolla lite villervalla
kläder åt pojkarna =) Så fina så..





xoxo


-S-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0