1 Februari

Redan februari. Det går såå fort.
Helgen gick på ett litet kick.
Theo och jag for in till stan i lördags
och kollade bilbarnstol. Bestämde oss inte för någon då
killen ja pratade med tyckte att vi skulle vänta eftersom
att den vi har är godkänd. (hmm trodde jag iaf). Och ändå
måste köpa en ny sen till nästa. Han visade mig vart man kunde se
på bilbarnstolen hur gammal den va. Så jag slet ut stolen när vi kom
hem för att va på den säkra sida. Och tur faan va ju det.
Den är tamej faan inte alls godkänd. Uch så hemskt de kändes.
5 år är vad man säger är godkänt att ha en bilbarnsstol i bruk.
Våran är minst 7. Så nu ska vi in till babyland igen på onsdag och
prova ut någon bra som han kan ha. Även om stolen bara kommer
att användas 1.5 år till av Theo så kommer de en till som kanske kan
ha den..

I söndags sen, så var vi i badhuset. Hm tror inte ja åker dit
något mer undertiden jag är gravid iaf. Faan va alla glodde.
Hehe lite kul va de ju med, när Theo och jag kom in i
omklädningsrummet så var där flera mammor med sina barn där.
En mamma och hennes dotter som va runt en 5 år, stod mittemot
vårt skåp. Och den där flickan hon stog och glodde som bara den
på mig och tillslut sa hon "Den där flickan har en bebis i magen".
Hennes mamma skratta lite nervöst och tittade på mig.
Och jag kunde inte göra annat än att skratta. Så söt.
Ja även om ja tyckte de va lite jobbigt så tyckte Theo de va helt
underbart att va i badhuset. Han som annars är så rädd för att få vatten i ögonen
när vi badar hemma va helt sjövild. Han åkte den lilla gula
ruthkanan heela tiden och på magen, så han dök ner med huvudet före
 i vattnet och upp igen och hostade lite efter kallsupen och så "meeer, meeeer"
heeela tiden. Sen sov han gott efter det med. hehe.
Sen söndag kväll va vi på kalas hos Theos farmor och Hasse.
Så helgen har gått undan det har lixom varit något hela tiden.

Det här e nog vad jag hinner skriva idag.
Känner att ögonlocker börjar ge vika.
Upp skapligt imårn och jobba med så.

God natt på er!!

xoxo

-S-


Kommentarer
Postat av: Sofie, Miltons mamma <3

jo ja förstår att du är trött o att de blir jobbigt.. De är ju några extra kilo man bär på :) Men snart är de dags för den lilla att komma ut :) Har du några känningar på va de kan vara för liten filur du har i magen ? hihi Jo de är jätte skönt att få jobba :) Nu ska ja jobba i helgen som kommer, så de ska bli kul :) kraam

2010-02-02 @ 12:45:21
URL: http://miltonsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0