4 Februari

Ute hos mamma och tar de lite lugnt idag. Både för min och Theos skull.
Jag är ju så trött, orkar ju inget så de är lite skönt att moster och Theo kan busa lite.
När vi kom och Ängla öppnade dörren så sken Theo upp med heela ansiktet och sa
"Loula", på sitt lilla språk betyder de Ängla.

Sen har dom byggt med lego i hela köket och vi har varit ute och
hälsat på fåren och getterna och åkt lite pulka.
Hjälpte mormor att mocka boxarna med.

Uch. Imårn bär det av för Mikkis. Hundhimlen nästa.
Hon har iaf haft det bra hos oss, lr ja hos mamma.
 Vilket känns skönt med tanke på hennes start i livet.
Så idag har Mikkis roat sig med att jaga Theo runt i snön efter Theos morot.
Några gånger lyckades hon och då fick Theo en ny och då fortsatte hon att jaga.
Tillslut va Theo helt slut,han gömde sig bakom mig hela tiden för att komma undan.
Nu ligger Theo på soffan och sover och Mikkis ligger här hos mig och vilar.

Så fort skrutten min vaknat ska vi nog åka hemåt.
Ska ev in till stan idag ist och kolla bilbarnstolen.
Hoppas bara att vi hittar en. Vill känna att de är säkert att åka bil med Theo.
Att han sitter som man ska.


Har tagit lite kort på all den här snön får lägga upp dom senare när ja kommit hem.

Nej nu avrundar vi här..

xoxo

-S-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0