Brr vad kallt!

-24 grader stog de på vår temp imårse.
Bävar för att behöva gå ut snart.

Theo sov ännu en hel natt i sin säng. Skönt, man är mer utvilad då, både
han och jag och David.
Sitter här med dagens kopp kaffe. Ska snart börja klä på sig lite.
Det lär väl behövas om man ska ta sig ut idag.

Inte nog med att de börjar bli skapligt jobbigt med all snö. Nu den här kylan
också. Hade situationen varit annorlunda för min del hade jag inte haft något imot
de men kan man inte stänga jack faan, då vill man gärna ha de liite varmare..
Stramade som bara den igår när vi promenerade ut en sväng. Visserligen hade
jag ju skidbyxorna under med annars fryser man ju om benen.

Ah dagens problem är iaf kylan och min stora tunga mage.. =) Ingen bra kombination..

Färdig gnällt.. ska som sagt snart göra oss iordning för jobb och dagis.
Idag kommer chefen tillbaka efter 4veckort semester. Lär väl va brun som en pepparkaka..

Nej allt för mig
måste nog gå nu..


xoxo

-S-


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hehe, ja visst blev han söt i glasögonen. Ser lite lillgammal ut :)



Han har dom på sig nästan hela tiden, förutom när han blir riktigt trött och när dom leker i det där kuddrummet på dagis, du vet?



Annars går de kalas, tack & lov! :)

Allt bra med er? O magen ;)

2010-02-24 @ 12:13:50
URL: http://luddelitosmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0