Förändring

Vore skönt just nu...
..Inte imårn, inte nästa vecka, inte nästa månad utan just precis nu!
Hade jag orken och inte en stor mage ivägen så skulle
jag släpa ut vår gamla byrå som står i sovrummet och köra hem den till mamma
och sen ta med deras fina som vi ska få.
Problemet är att den e ju så förbannat tung. Ena lådan väger nästan 10 kg.
Gånger tre. Och sen bara byrån utan lådor 25kg. Nä tack.
Min rygg säger ifrån.

Nu har snart min lilla trollunge sovit klart med så
ska försöka hitta på något kul med honom.

Btw varför har man inte turen och hitta ett hus snart.
David ska på visning på ett, på tisdag nästa vecka.. men ja är lite
skeptiskt. Med tanke på grannar och omgivning..
Får väl se hur de blir..
Börjar tröttna på tegvägen..


-S-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0