Fy vilken hektisk dag

Jädra vad stressigt de varit idag på jobbet.
Natten började inte något vidare eftersom Theo haft feber hela natten.
Skapligt trött när jag skulle upp. Men ja masade mig till jobbet och
 David va hemma med Theo.
Ah hursom helst så blev all mat en helvtimme försenad och
till följd av de så även disken.. Ja slutade ju halv tre och gick ju då de va som mest.
Men allt har som sagt varit kaos.

När ja va på väg ut till bilen så hade jag ett missat samtal från Sofie.
Så ringde upp henne och hon berättade att nu har Ebba blivigt storasyster åt en lite
Hugo. 5 dagar förtidigt. Men grattis Sofie och Jonas!!!
Nu e de bara Elina och jag kvar då... hehe

ne nu ska ja gå och mysa lite med Theo
medans han är på bra humör.


xoxo


-S-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0