Lite av dagens bravader..

Vaknade halv åtta av min lilla gullgroda som kom in med nalle och filt
och ropade mamma. Steg upp och åt frukost.
Gjorde oss i ordning för en lite promenad, va tvungen att köpa ägg så
ja kunde baka idag. Och de där baket de blev väl så där när de blev klart.
Hur som helst så har de ju varit underbart väder idag. Synd bara att
man inte orkar gå så värst långt. Men en lite sväng blev de iaf. =)


Haft Julia på besök idag med. Theo stormtrivdes med besöket.
Hon leker ju så bra med honom. Va lite skönt för mig med
för då kunde ja greja lite här hemma med.

Orkar inte skriva så värst mycket mer nu.
Ska kolla på efterlyst om en lite stund..

Morgon dagen får vi se hur den utstakar sig.
Inget planerat...


Allt för mig!

xoxo

-S-



Rimini Project-No more goodbye
(Tröttnar aldrig)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja de är jätteskönt att han vill ha dom, o att de fungerar. Men när han skulle få dom så sa både ögonläkarn och optikern att med hans stora synfel, så kommer han se en så stor skillnad i glasögonen att han inte vill ta av sig om. Och precis så blev det, jag trodde nästan att han skulle trotsa till max och inte ha dom på sig alls. Men nu blir det nog värre, nu ska vi börja ha som en plåsterlapp på de "friska" ögat, så han får träna upp det han skelar med. :O



Förstår att det är tungt nu. =/ Men ganska snart är det ju över! :) Bara o hoppas på att bebis vill komma några dagar innan iaf. Så att du framför allt inte behöver gå över tiden. :)



Ja, de är så kul att få lite fint hemma. Hela lägenheten i övrigt är ju jättefint, men fräscha tapeter och golv. Så nu slipper jag skämmas för vardagsrummet :)



Blev det något hus för eran del förresten, eller de kanske ni inte vet än?



Kram

2010-02-25 @ 08:45:54
URL: http://luddelitosmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0