Ojsan!

Hoppsan!
Har hänt mycket sen sist. Vart ska jag börja..

Måndagen börja med att Theo fortsatte att va sjuk.
Hosta så han nästan kräktes och feber.(som i helgen). Så jag var hemma
i måndags. Sen ringde min chef och berättade något heelt otroligt roligt!
Jag har fått en fast tjänst from 1 mars. Så nu har jag ett jobb att årevända
till när ja varit mammaledig klart. Ah helt fantastiskt! Slutar jobbet nästa
söndag och fick en fast tjänst.. =) =) Kan man va gladare?!

Sen på tisdagen så tyckte vi Theo va bättre men ville inte att han skulle till dagis
ändå (utifallatt, så jag skjutsa ut honom till mormor.
Och de hade gått bra hela dagen. 
När ja slutade jobbet vid fem så åkte jag och hämtade både Theo och David.
David hade bokat in en hus-visning på eftermiddagen, fast ja kunde inte gå
eftersom jag jobba så Peter följde med ist. Det visade sig vara rätt intressant
för våran del. Så nu har David bokat ny tid för visning på fredag så jag kan
följa med.
Kom hem igår kväll så verkade Theo rätt trött. Vi gav honom välling och
sen somnade han. Men vid tio tiden vakna han och spydde ner hela sin säng
och hela hallen. Vet inte om de berodde på hostan (troligtvis inte) eller
vad de kan ha varit. David fick äran att svabba upp allt. Ja då hade
skurhinken spruckigt så de va vatten över hela hallen.. tur att de är plastmatta..
Tillslut vart vi klara och fick Theo i säng med nya sängkläder och ny pyamas.
Men de blev sent, och vaknade vi sju imårse gjorde han. Fast något possitvit är
ju att han sov hela natten i sin säng iaf =)

Idag har lillprinsen varit trött och gnällig men aptiten har han haft så
imårn blir det dagis en kortis dag dessutom. Sen ska jag på "utvecklingssamtal"
med chefen imårn (spännande).

Hja de va väl lite av vad som hänt.. i stora drag.

Nu ska ja gå och väcka min lilla sömntuta. Får inte sova föör länge..
Då blir de mindre kul ikväll sen.

xoxo


-S-


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej!

Leo och Theo går ju på samma avdelning och Leo har varit jättesjuk, hosta, feber, snorig och magsjuk så han har smittat hela familjen, så det går på dagis nu.

Hoppas han mår bättre nu, aldrig roligt med sjuka barn:(

Krya på er.

2010-02-17 @ 21:26:51
URL: http://leifsdottir.blogg.se/
Postat av: Sofie, Miltons mamma <3

Grattis gumman till tjänsten :) De är du värd, du som jobbar och står i.. Ha en trevlig helg.. Saknar dig... Kraam till er

2010-02-17 @ 23:16:02
URL: http://miltonsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0