Sista dagen

Tre timmar och femton minuter kvar. 
Nu har nedräkningen börjat.
Ska luncha nu snart med mina två helgarbetare.
Sen är de disk och rengöring fram till halv fyra.

Dåligt med sömn inatt med. Vet inte vad min lilla prins drömmer
om på nätterna, som gör att han sover så dåligt.

Men en riktigt trevlig myskväll med David igår blev det iaf.
Kollade på bröllopsfotografen. Riktigt rolig. Man skrattar ju
nästan mest åt dealekten. Värmländska (Wärmland!)
Dyng bra!


Dax att gå och äta!

xoxo

-S-

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nä, lappen totalvägrar han ha på sig. Det är ju som ett större plåster, kan tänka mig att de inte är så skönt att ha för ögat. O sen är det väl obekvämt eftersom han då bara ska titta med det skelande ögat, som han knappt ser något med, just för att träna upp det. Så det blir några strider här hemma när man ska försöka, hehe. Vad är det som gör att du börjat tröttna på Tegvägen då? Ganska lugnt här uppe ändå :) Fast kan förstå att ni hellre vill bo i hus. Skulle jag me vilja, om jag inte vore ensam :) Skönt att ha jobbat sista dagen nu då? Bara o vänta ut bebisen nu då :) Lite nyfiken faktiskt. Haha. Hoppas ni har de bra. Kram

2010-02-28 @ 20:08:19
URL: http://luddelitosmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0