12 Januari

Ja då har man börjat jobba igen då. Känner redan efter två dar,
av min rygg. Får hoppas att de inte blir värre för då klarar jag att jobba,
men blir de sämre så vet i fasen om de går.
Väldigt trist på jobbet nu med när Sofie slutat. Idag piggade ju iaf
Elina upp stämningen! =)

Snart dax att börja slipa lite på byrån som jag släpat ut från Theos rum.
Sängen är klar och den blev jätte fin!
Eftersom de vart så mycket färg kvar så svängde jag in på ödmans idag och köpte
lite slip-papper så jag smått kan börja med nästa projekt. Som är Theos byrå.
Även den ska bli vit nu. Kommer bli såå snyggt så. =)


(Den gröna byrån som syns lite i bild är de som ska bli vit)


Pratade lite med mammsen förut. Syrran dålig igen.
Vet ej vad de är den här gången, ska ringa och checka om dom varit inne
och kollat de än.

Och nu är de visst inte långt kvar för lilla Mikkis heller.
Hund stackarn har fått diabetes och blir bara sämre. Men hon börjar
bli med åren med. Hon fick det iaf bra tillslut. Gämfört med hennes start i livet.
Uch så trist de är när sånt här händer.



Nej de va allt för idag!


xoxo

-S-


Kommentarer
Postat av: Sofie, Miltons mamma <3

Usch va tråkigt att höra de där me Mikkis :( Hon är en sån fin hund och har roliga minnen av henne som tex min hand haha :) Men hon har verkligen haft de bra hos er.. Jätte fint säng Theo har måste ja verkligen säga. Kommer bli snyggt me den vita byrån sen me :D Hoppas allt är bra me er.. Puss o kram

2010-01-12 @ 22:00:01
URL: http://miltonsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0