19 Januari

Helt j*vla slut, efter en kväll fullt med kalas folk
 som varit här och firat Theo.
Theo va självklart hel nöjd. Han hade någon att leka med
och allas uppmärksamhet hela kvällen! Snacka om att han
njööt. Sen somnade han på en gång. Tror de tog tio min att
få honom att komma till ro sen sov han.
Tur att jag börjar tio imårn då blir det inte så tidigt för honom.


Ja jag vet inte om jag har något mer att skriva om just nu.
Måste fixa med lite kort, hade tänkt skicka på lite framkallning.

Allt för idag tror jag!

Hmm snart bara 8 veckor kvar.. Spännande.
Lite lustigt kanske men jag ser fram emot de första tecknen
på att de är på gång.
Alltså när de väl e dax kommer jag ju ha ont men ja jag längtar endå.
Har haft några nätter här nu som jag drömt att jag fött. Kände sån
 lycka i drömmen att smärtan försvann. (lustigt)


Nej nu måste jag dra mig.

xoxo


-S-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0