22 Januari

v 32

Hur faan kan man va så jävla trött?!
Ah jag fattar inte att jag inte orkar.
Vill helst inte tillåta mig själv att va så här trött.
Men de börjar komma ikapp en, känner jag.

Veckan har gått snabbt. Min trotsiga lilla kille
börjar kanske bli dålig. Eller så hade han bara en väldigt
dålig dag idag. De är en till anledning till att man är trött...
Theo har sovigt så fruktansvärt dåligt nu hela veckan.
Så kan ju va därför med som man känner sig lite sliten.

Imårn kommer pappa och syrran på besök. Sen ska väl
David och pappsen meka lite bil. (som alltid). Får se va
jag, Theo och syrran hittar på under tiden.

Nej jag återgår nog till mitt sudoku ett tag till. Till
ögonlocken ger vika.




xoxo

-S-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0