27 Januari

Ja då va man nyklippt. =)
Tur att mamma och Ängla ville passa min lilla vilde
en stund så ja fick klippa mig.
Känns toppen och vart väldigt nöjd också.
Synd bara att det här ruskvädret förstörde frisyren bara.
Efter klippningen så tog vi ett varv ner på centrum och kollad
barnkläder i den "nya" butiken. Hitta inget till Theo
bara massa söta bebis kläder. Men köpte inget eftersom
ja vill veta vad de blir först. Har så mycket unisex kläder från Theo
så vill isf ha något mer grabbigt lr flickigt.
Handlat lite slingmedel idag också så får se om
ja kanske kan göra lite slinger imårn kväll.
Betalat räkningarna och de blev en glad överraskning,
så idag känns allt lite roligt. Är trotsallt väldigt trött men
glad.. =)

Mamma, Ängla jag och Theo tog en lite lunch på grillen
med efter all shopping. Theo och Ängla hade inte tid och äta
dom lekte i bollhavet hela tiden.
Nu sover han som en stock,
så jag tror att jag snart måste gå in och väcka honom.

Äta lite mellanmål sen ner i tvättstugan och greja lite.


allt för mig

xoxo

-S-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0