6 Januari

Har bara tagit de lugnt idag.
Grejat lite hemma och busat med Theo såklart.

Vi tog en liten sväng till viberga för att se om dom
fått in några nya gardiner. Hittade inte ett skit.
Inte ens några blommor till mina nya krukor som vi köpte.
Så bestämde mig för att plantera om blommorna som jag redan har.
De blev rätt så bra ändå. Jag är nöjd.
Sen kikade jag lite på jotex och ellos om dom hade fått in nått nytt snyggt.
Hittade gardiner till både köket och vardagsrummet.
Matchande kuddar och lampor till vardagsrummet med.
Så nu är de beställt så får se hur de ser ut när de kommer.

Börjar bli skapligt trött på de här kalla vädret nu. De e ju FÖÖR kallt.
Jobbigt att behöva va så här tjock och byllsa på sig en massa kläder
så fort man ska gå utanför dörren. Blä.

Hör kommer lite bilder från akvarie museet också.



Groda


Sjöstjärnor

Syrran och pappa


mormor

orm

Fiskar


David och Theo


xoxo

-S-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0