8 Januari

v30



Mvc besök idag. De gick utmärkt.
Har gått upp 2 kg till på en månad. Rimligt och godkänt från mitt håll. =)
Sammanlagt 16kg.
Hjärtljuden bra och 30cm över magen. Ligger jämt och fint på min egna
lilla kurva. Fick känna vart huvudet låg idag. De kändes så tydligt när hon
visade mig. Så huvudet ligger neråt och barnmorskan trodde att den skulle
ligga där tills da va dax. Så nu e det bara 10 veckor kvar. =)


Efter besöket på mödra så åkte Theo och jag med med mormor o moster
Ängla till vibjörnsbacken och skulle åka lite pulka. Theo va överlycklig. Men
han orkade inte så länge edftersom han är så förkyld. Men åkte nerför några
gånger sen åt vi en äggmacka och drack lite choklad. Sen ballade de ur så
vi fick åka hem. Men den lilla stund som varade så trivdes han bra ute i snön.
Här kommer de lite bilder också.

Theo och Ängla


Theo, Ängla och mormor


Theo


Theo och mormor


Ängla

Allt för idag!

xoxo

-S-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0