Paus

Dagarna sniglar sig fram och vädret gör de hela ännu tråkigare.
När ska solen titta fram och "färga" mina vita ben...=)
(Inget att göra åt "du är ju av den rasen" som min mor så snällt påpeka
när ja gnällde över mina vita ben..)
Men de skulle va väldigt skönt med sol och värme så man iaf kan va ute
och bara mysa! När man ändå e hemma menar jag..

Så var vi på banken igår och fixade lite papper. Två möten till vart
efter sen ska de vara klart. Då blir vi Hällestads bor. De borde ju
funka de med. =) *Längtar*

Fick tillbaka på skatten idag. Alltid trevligt med lite extra klirr i kassan.

Kalas hos lillsyrran på söndag. Lilla Ängla blir hela 7 år. Blir att åka och
handla något fint.. hon vill nog helst ha något med hello kitty på..
(hade Dante varit en tjej hade Hello Kitty saker varit förbjudet hos mig).

nej nu e de dax för mig att ta en kopp kaffe så ja piggnar till lite iaf.
De här vädret gör mig såå trött och känner att allt är tråkigt..
*bläh*




XoXo


-S-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0