BF 18 Mars

Idag är de dagen då bebis e beräknad. Än så länge inget täcken
på att den vill komma ut. Små förvärkar men de blir inget
mer hur mycket ja än vill. Vaknade inatt och hade lite ont men som
ja skrev, inget mer.

Theo vaknade vid 0600 imårse igen. Att han orkar. Det gör inte jag...
Så ja satte på Byggare Bob på tv´n och sen gick ja och la mig en stund
och bara blunda lite. Somnade inte, hörde att han satt där och tittade på tv´n.
Men så hörde ja hur han trippa ut i köket och började prassla med något.
Trodde David lämnat knäckebröds paketet framme lr nått.
Ja ropade och fråga vad han gjorde och han svarade något om "skräp" och
"kasta". Så jag trodde de va något skräp han prasslade med.
Men när ja kom upp så satt han på diskbänken och hade hällt ut en påse med
marsanpulver som JAG hade glömt framme från igår kväll..
Där satt han iaf hel nöjd och slickade på fingrarna som va fulla med pulver.

Ja sov morgon blev de iaf inte.

Nu är de full fart på busungen. Det går runt, runt, vardagsrums bordet med bobbycar och släp.
Tror han kör slut på dom sista krafterna nu så de blir nog tidig lunch och
middagslur idag.


Håller sen tummarna på en andra chans. Några läsare vet vad de handlar om,
resten får hålla sig tills jag vet till 100%.
 =)



xoxo

-S-




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0