Grejat blommorna

Skrutten och jag har nyligen lunchat. Snart dax för en middagslur.
Kanske för oss båda..
Efter att ja hämtat Theo på dagis  förut och kom innanför dörren fick jag
världens förvärk. Ja min knäppgök blev ju jätte glad. hehe men inget
mer än så blev de. Men de närmar sig iaf. =)

Hann plantera om lite blommor under tiden ja va ensam hemma förut.
Kul och trixa lite.


Här kommer de lite bilder.

På köksbordet*



 
Litet påsk exprement*


De va lite för mig just nu iaf!



  * * *


Btw today i´m playing

Edward maya- Stereo love

&

Keisha-Tick tock

just love them





xoxo

-S-

Kommentarer
Postat av: Ida

Gu va duktig du är :) Jättefint!

2010-03-16 @ 20:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0