Helgen

Länge sen sist. Har hänt en hel del.

Legat i magsjuka både jag och David. Tror Theo smittat oss.
Fast de lustiga är att lilla prinsen spydde i tisdags kväll. Va frisk i onsdags.
Spydde torsdags morgonen igen. Va frisk fredagen, och på kvällen
 blev David dålig. Sen natten till lördag blev jag dålig. Som tur va
kunde Theo va hos mormor hela lördagen så vi kunde vila oss.
Sen mådde vi bättre på kvällen så vi åkte och hämtade lill skrutten.
Vid ett på natten till söndag då spydde Theo igen..

Ah jag vet inte vad de är för spy sjuka men nått skit är de.
Och att va magsjuk i v39 är då inget man önskar sin värsta ovän.
Det är fruktansvärt. Och för mig var de inte den första gången heller..

Så nu vill ja bara bli heelt återställd så ja känner mig pigg och
förberedd på en förlossning.

Igår va Theo hos farmor, David åkte snowboard och jag
åkte med Felicia in en vända till stan. De va riktigt trevligt. Synd bara att
man inte va heelt återställd från lördagen. Va skapligt trött men som sagt det
va riktigt kul!

Idag är en seg dag. Theo är inte på topp idag heller så de blir väl bara vila.
Knappast någon promenad i de fina vädret så ja inte har någon jacka längre...

Kanske ska pyssa med min blommor och greja med min små blomster
arangemang som jag köpte lite tillbehör till igår.


Allt för mig!

xoxo

-S-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0