Magsjuka nu igen lr?!

v39

Dagen startade kl 03.45 imårse av att Theo kom inspringandes och kräktes
i sovrummet. "Inte nu igen" va min första tanke.
Det började i tisdags kväll då spydde han hela kvällen nästan.
Men sen sov han hela natten och vaknade vid halv sju och var pigg och glad.
Så vi åkte ut och va hos Theos mormor hela dan och märkte
inget speciellt förutom att han åt väldigt dålig. Passade även på att tvätta lite av Theos
sängkläder och mattan som råkat hamna iväg för lilla plutten.
(Vilket skulle visa sig vara förgäves..)
Sen somnade han på kvällen som han brukar och allt va frid och fröjd fram tills imårse...

Theo och jag satt vakna framför TV´n och tittade på saltkråkan och efter att
David åkt till jobbet vid 06.00 tiden så somnade han tillslut och jag med, utan problem.

Sen innan vi åt frukost vid åtta tiden så spydde han igen. Men efter de sen har han
varit pigg och glad och inte alls verkat må speciellt dåligt. Kunnat äta lite också.
Men jag ville ju inte åka iväg någonstans med honom OM han skulle börja må dåligt så
som tur va så kom Felicia förbi med lite skorpor och nyponsoppa till skrutten.
De blev att hon stannade kvar hela dan fram till halv fem tiden.

Helt otroligt vad vad fort en dag kan gå när man har så mycket att prata om.
Allt och ingenting. Bebisar och annat intressant.
Theo trivdes bra med sälskapet han med. Lekte och tjoade.

Hoppas bara att min lilla pojke är helt återställd nu. Så de inte blir en tredje gång
imårn lr så.


Lite om de senaste dagarna. Ska kika på lost nu.
Om bebis tillåter..

xoxo

-S-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0