Mycket små-prat

Lite små seg idag. Theo vaknade 0600 imårse.
Försökte få honom att somna om, men han låg bara och pratade.
Jag låg en stund och lyssnade på honom och när han märkte att ja höll på att
somna kom han och pussade på mig och ropa mamma. Han är ju för gullig!
 Det va inte länge sen som han började prata, men nu bara spottar de
ord ur mun på honom. Och fler ord efter varann så de bildar meningar.
Här om kvällen ville han inte sova, så vi satt och prata jätte länge om
allt möjligt som hänt under dagen. Sen blev han nöjd och somnade tillslut.


Har haft lite fritid några timmar här medans Theo är på dagis.
Har inte orkat gjort ett skit men nu ska jag nog gå och förbereda lite lunch
så de bara är att värma när ja hämtat honom.

Ja och som ni märker så har de inte kommit någon bebis.
Jag bara går här och väntar och väntar. Hade en rejäl förvärk igår
och några små värkar men inget annat. Den rör sig fortf för mycket för att
vilja komma ut. Den är ju fixerad men så som den trycker och buffar
så har den inte lagt sig "till rätta" riktigt..Borde ju bli lite "lugnare" innan
de är dax.. lr?


Lite bilder från igår när vi var i nere i lekparken.

Theo softar i tåget


Når ända upp till taket.. =)


 "ankorna" va ju de roligaste





allt för stunden.


xoxo

-S-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0