Sol sol sol!

Underbart med sol! *Just love it*

Blev en lite vända ner till sjukan igår kväll med Theo.
De pep och rosslade så i luftrören, och ja kände att natten innan va alldeles
för jobbig för oss alla. Han fick andas i en inhalator och lite sånt,
och under tiden vi var där blev de lite bättre. De ledde iaf till att han
sov hela natten utan avbrott. Han va pigg när vi vaknade men lite rosslig
fortf. Men eftersom han inte haft någon feber alls varken igår lr idag så
provade vi med dagis. Lite mammig då ja skulle gå men sen när jag hade gått
ut och skulle vinka i fönstret så sken han upp som en sol och vinkade glatt åt mig.
Tror min lilla prins är i en känslig period nu.
Kanske att han känner av att jag inte är mig lik heller.

Åkte från dagis till mvc besök. Allt stod rätt till. Magen hade växt 1cm till bara.
Klagade lite om min onda rygg. Uppluckring i bäckenet (låter inte speciellt "trevligt")
Men helt normalt. De va vad jag trodde med.

Fick ont bara av att åka bil med Theo till Dagis och sen åka bil från dagis till sjukan.
Och för er som vet hur de ligger i avstånd från varann, vet att de inte är någon vidare
krånglig bilfärd. Behöver inte gå speciellt långt heller. Så de blir verkligen att vila.
*suck* jag som vill va ute i solen och promenera. Inte ens de orkar jag..


Men dricka kaffe och softa här går ju bra. =)

Men har lite annat som ja måste pyssla med också så får
skriva mer sen lr nått.


xoxo


-S-


Kommentarer
Postat av: Carro

Ja jag gillar inte heller Vallonbygden. Men tyvärr är dom det billigaste alternativet för mig att bo.

Bara synd att de behandlar oss ungdomar som skit. Riktigt otrevliga. Speciellt Ralf och Freddy.

Men men, nu har jag iaf bytt lägenhet och det är mycket bättre än Tegvägen på alla sätt och vis. Mycket bättre för Eddie här med.

2010-03-05 @ 11:16:24
URL: http://svenssonfamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0