Rubrik

-Sitter här med en kopp kaffe och bara njuter av solen
som stråla in genom mitt vardagsrums fönster.

Ska jag dikta vidare?!

-Lugnet bryts av ett stort brak.. Kikar in i rummet där ljudet kom ifrån..
Theo har vänt uppochner på alla sina lådor med leksaker.

suck* Bara att försöka "förklara" att man måste städa när man lekt klart.


Ska snart göra oss i ordning och "städa rummet" innan de bär av in till stan.
Ska till Vrinnevi med Theo. (äntligen) Efter lång väntan fick vi en återbuds tid
idag. Kanske får någon ordning på detta här.

Beställde kläder från HM för ett tag sen och de paketet kom igår. Blev ett par
fina sneakers till Theo och dom går han med här hemma hela tiden.
Kul att han tyckte om dom men synd bara att de fortf är för kallt att gå med
ute än.

Sakta men säkert börjar de närma sig för nästa sjukhusvistelse med.
Förlossningsavdelningen nästa. Blandade kännslor men samtidigt, har ju så ont
i ryggen vissa dar att ja knappt tar mig upp ur sängen så de vore en
"befrielse" att bli av med magen snart.
Vaknade flera gånger inatt av förvärkar.
Aldrig haft så här många efter varann. =)
2veckor kvar, plus, minus 2...



Nej de va allt för mig just nu.

xoxo

-S-

Kommentarer
Postat av: Carro

Hej. Jo det är bra. Sj då?

Nä jag har varit sjuk så länge, snorig och dåliga luftvägar. Va på sjukan och tog tester och det visade inget. Tillslut va det bara lägenheten att välja på. Så tog dit två kommungubbar som tittade och konstaterade att det var dålig luft.

2010-03-04 @ 19:54:48
URL: http://svenssonfamiljen.blogg.se/
Postat av: Carro

Jo det börjar väl bli bättre. Vallonbygden sa inte alls mycket. Men jag fick behålla min rabatt tillslut iaf. Skulle inte fått det från början. De har ju hyrt ut den nu med.

2010-03-04 @ 21:50:44
URL: http://svenssonfamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0