25 Maj

Här va de länge sen man skrev.
Tiden har inte riktigt räckt till lixom.

Idag fick min kära svägerska Felicia och Dennis
sin efterlängtade Vilda, så ett stort grattis till er!!
Har sett de lilla underverket på kort, en rödhårig liten
krabat på ca 3.5kg. Jätte söt! Ska bli spännande att få träffa
dom, när dom orkar.
Nu e de många majbarn i släkten.. hur ska detta gå med alla
presenter...=)

(Jag 8e, Syrran 12e, Mormor 25e, Vilda 25e,
 svärmor 27e, David 28e)


Veckorna bara rusar iväg och på torsdag är Dante 2 hela
månader redan. De går för fort! Vill inte att de ska gå så här
fort. Försöker njuta av tiden men de är svårt när båda
barnen har jobbiga perioder om vartannat. De som gör att man
får lite extra tålamod är ju när vädret är på topp och man kan
va ute. Hoppas på sol snart igen.

Fredag ere ju marknad.. funderar på att gå men vet inte om ja
kan ha med båda barnen på de. Får se vad mamma säger..ifall
hon kanske kan hjälpa till lr så.

Allt för mig just nu..lite uppdatering iaf..

 
Mina små älsklingar!







Dantes bröllops outfit..Theo har ja ännu inte fått att prova sin
skjorta med slips till och jeansen men tror de blir kanon
snyggt iaf. Bara 2 veckor kvar tills bröllopet. Ska bli jätte kul!



Ah något som är mindre kul som måste påpekas.. min älsklings
serie... LOST...har jag nu sett de sista avsnittet av och blev nästan lite
tårögd..nästan lite besviken... Men o andra sidan kan man tolka
slutet på olika sätt...och jag tolkar de på de bästa sättet.. =)




xoxo

-S-

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men gud! Jag tycker dom är identiska! Theo & Dante alltså! :)



Fick en bild på Vilda nyss, o rackarns va söt hon är! Lite lik kusinerna tror jag =)

2010-05-25 @ 20:34:07
URL: http://luddelitosmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0