Ett märke borta, då kommer de ett nytt

Halloj kära ni!
Tänkte skriva lite innan de är dax att bege
sig in till stan. Idag äre fotografering som gäller.
"Äntligen" blir de av. Har hela tiden hänt något annat
när vi planerat att åka in. Sist var ju Theos vurpa
på dagis som gjorde att vi stälde in det. Men idag så.

Trodde igår kväll att vi skulle få ställa in de igen för
när lilla parvel skulle klättra upp i soffan och äta välling så
ramlade han baklänges och slog bakhuvudet i bordskanten.
Ja hann inte få tag i honom eftersom ja satt med Dante
och nådde inte hela vägen fram, kände mig lite hjälplös,
men som tur va var pappa snabbt på plats.
-Oj! sa David. "de gick visst hål också". Ja våga knappt titta.
Men en lite jack blev de i bakhuvudet/nacken så lite av håret
är ju nerblodat. Försökte ta bort lite av de idag men de gjorde
bara ont på honom. Så nu när märket i pannan nästan har
läkt så har han fått en "svart prick" (torkat blod) i nacken ist.
Tur att inte de kommer synas på kortet.

Nej de e nog dax att göra sig i ordning innan vi ska dra oss.




xoxo

-S-



Kommentarer
Postat av: Sandra - Mamma till Ludvig

Nä så viktigt är det inte ;) Men tyckte verkligen att det såg mycket större ut än mitt, det känns jättetrångt mellan bänkarna =/ Fast verkar som att även fast planlösningen är samma på treorna så skiftar det lite ändå. Borta i 1:an har dom bokhyllor i väggarna i stora hallen och sovrummet är lite mindre än mitt o sådär! Vore inte dumt med större kök alltså ;) Hela familjen va här förut o fikade o då blir de trångt i lilla köket :)



Hoppas de är bra med er!

Ses i sandlådan! =)

2010-05-13 @ 22:26:11
URL: http://luddelitosmamma.blogg.se/
Postat av: Sandra

Oj, då kan jag tänka mig att de blev trångt. Lägenheterna är ju inte stora alls. Känns som att det på gränsen ibland för bara mig o ludde. Så törs inte tänka på hur det skulle va som för er, att bo 4 stycken i en sån här lägenhet! :O



Skönt att slippa gamla luckor. Jag har ju det, vita skjutluckor. Färgen börjar släppa på sina ställen och ibland kärvar dom som tusan när man ska öppna.

Hade ni nya luckor när ni flytta in? Eller har ni bett om det själva? :)

2010-05-14 @ 11:12:09
URL: http://luddelitosmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0