Händer grejer

Idag är min lilla bebis 2 månader. Väger 7150g och är
63 lång. Vad då, han e bara 2 månader.. =)

Har handlat liten present åt Vilda idag me, hann med de
när Theo va på dagis. Ska bli kul att få träffa lilla tösen snart.

Eftersom Theo vaknade vid fem imårse
så va han rätt trött på vägen hem. Mamma fick bära en hel del.
Men gunga de orkade han med innan vi gick in för att äta.
Jag kastade i mig maten näe vi åt för Theo började äta innan mig
och ja visste att han skulle säga "sova nu" så fort han ätit klart.
Och då e de bara att gå in med honom och sitta där en stund.
Men idag, efter att ha sagt att han vill sova så gick han in på sitt rum,
och ja skyndade mig så fort de gick så han inte skulle gå o väcka Dante ist,
undertiden han väntade på mig. Sen när ja kommer in i hans rum då har
han krupit net i sin säg och dragit över täcket och somnat.
Min lilla gullgroda.

Imårn blir de marknad med Sofie o Hugo. Theo ska va hos mormor
under tiden. Och imårn ska ja ev köra mammas bil.. <Ahh> hur ska
de gå..aoutomat.. (vilket fult ord) ah ja kommer bara åka o bromsa
hela tiden..=/
aja får se hur de går.



allt för mig

xoxo

S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0