Spännande

Är lite dålig på att skriva men jag har inte tid riktigt den
tiden längre.
Idag har vi inte gjort mycket. Theo och jag åkte ner
till centrum för att köpa tandborste o lite annat nödvändigt.
Skulle in på smink shoppen och de slutade med att vi kom ut
med en polisbil som va full med badskum..orkade inte bråka med
honom för de hade slutat med en skit förbannad Theo och ja
vill helst undvika de bland folk.. Men han va lycklig och de
e alltid trevligt. =)

Varit ute hos svärmor på middag. Lite efter-firande av både
Karin och David. Va trevligt.
Innan vi skulle åka hem fick vi ett, tjha va ska man säga... efterlängtat..
samtal..som vi inte alls räknat med. De fick iaf mig på andra tankar..
Vi får se vad de hela slutar med..
Spännande.

Imårn blir de ev stan. köpa skor till David och byta Dantes skjorta.
Kanske kolla lite på gina efter en skjorta till mig.. =)

Nu blir de sängen.

Natti natt!!


xoxo

-S-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0