Underbara sommar dag

Denna helg har varit en händelserik helg. =)
De ser vi som en bra helg alltså. Igår va jag och barnen
ute hos svärmor med familj och njöt av de underbara vädret.
David lekte i vingåker med Börje och Jenny.. Cross åkning med
andra ord. (=/)
Sen kom även David ut och vi fikade och tog se lugnt.
Hm nja David mekade med den ena av bilarna då han ev hade
en köpare som skulle komma och kika pån.
(så nu e den såld, äntligen)
Sen blev de tillochmed så att vi åt kvällsmat där. Grillade
kyckling och hade potatisgratäng och lite annat gott till.
En helt underbar dag och Theo va på bra humör hela dan
fast han inte sov någon middag.

Idag åkte jag och Dante med Sofie o hennes barn till stan
och kollade lite. Jag hittade ÄNTLIGEN en snygg och
 amnings-bar-klänning till bröllopet och ett vitt linne till.
Sen blev de två par skor..lr ja egentligen bara ett par nya då de
ena paret va trasiga efter 5 ggr användning så fick byta dom
och då blev de en annan färg med.. så tja, två par nya skor =)
Sen ett par tuffa skor till Theo eftersom han gått och klagat på att
han får ont i fötterna av dom skorna vi köpte nyligen på viberga.
Sen hitta jag en blå/vit randig skjorta med knappar upptill.
Så ja e hel nöjd! Nu vill vi bara ha SOMMAR!!! =)


Allt för mig just nu.
 

 





xoxo

-S-



Kommentarer
Postat av: Sandra

Javisst kan det vara charmigt med gamla luckor, om dom funkar som dom ska ;)



Jaså, de låter inte kul med badrummet, mitt är inte heller fräscht, men det beror på att dom som målade innan typ bara kastade upp färgen, o så är det en mörk grå vägg o resten ljusgrå, ser inte alls bra ut. Så ska måla om nån gång vartefter, vitt eller iaf ljusare så de ser lite större ut :)



Låter som ni haft en kul helg! Vädret igår var ju toppen! Kram

2010-05-16 @ 18:40:24
URL: http://luddelitosmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0